Åbent hus på Varde Gymnasium _

Sæt kryds i kalenderen og kom til åbent hus på Varde Gymnasium d. 20. januar 2024 kl. 10-12, hvor du kan blive klogere på hvordan det er at være elev på Varde Gymnasium og få et indblik i vores uddannelser (STX og HF), studieretninger, fagpakker, valgfag og sociale aktiviteter mm. Det er ikke nødvendigt at tilmelde sig.

Program

Løbende under hele dagen vil der være mulighed for at tale med lærere, studievejledere, ledelsen og elever, der står klar på elevtorvet til at fortælle om gymnasiet, fagene samt studieretningerne på STX og fagpakkerne på HF. Der vil også være mulighed for at komme på rundtur på ’Danmarks reneste Gymnasium’ og se de fantastiske rammer for undervisningen og gymnasielivet.

Individuel rundvisning

Ønsker du dig en individuel guidet rundtur på Varde Gymnasium? Så kan du booke en rundvisning ved at kontakte Malene Mørch (MM@vardegymnasium.dk eller 75221611). Du kan booke en rundvisning på et tidspunkt, der passer dig og måske også dine forældre. Det er også muligt at booke tider i weekenden.

Du kan også nu få en virtuel rundvisning, hvor du kan se nærmere på noget af alt det, vi kan tilbyde dig på Varde Gymnasium.

Se endvidere videoen nedenfor, hvor du kan se optagelser fra dagligdagen på Varde Gymnasium samt høre, hvad vores elever synes om at gå på VG.